FÖR JESPER HAR TAGIT STUDENTEN

Hej på er. Nu har jag inte bloggat på ett tag..
Igår var det först på morgonen darkbåtstävling och det gick haha inte så bra fast änså. Vi slog spa klassen i alla fall. Men vi körde mot SPID men de vann klart över oss.

Sen var det hem och fixade mig snabbt och sen åkte till Tumba och fick så när jesper tog studenten. Så himla fin var han i sin mössa och kläderna och allt. Så himla snygg kille. Sen efter åkte runt lite in en snygg volvo och sen åkte vi hem till Jesper och firade. Riktigt rolig kväll blev det och väldigt trevligt. Kanske inte slutade så himla bäst men ändå var det hur trevligt som helst.. BILDER kommer imorgon orkar inte nu..

Men idag så har jag solat och jag har bränt mig så det svider som fan och jag har blivit jätteröd.. :(
Imorgon blir det tävling i värmen, jag hoppas verkligen på pers!
men nu ska jag fortsätta kolla på drömkåken! ;) Ha de bra.

LOVE YOU JEPER. YOU ARE THE BEST.
YOU AND I FOREVER TOGETHER!

GRATTIS TILL STUDENTEN.. SNART ÄR DET MIN TUR..

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Sv: Ja alla gymnasieskolor går ut på lördag i Eskilstuna =) hoppas på bra väder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback