Mys på stan

Hej på er! Kom precis hem från en skön stund på stan med Jesper.
Älskar honom verkligen mest.. Det är så härligt att vara en stund och bara gå runt och prata och kolla runt lite.
Idag då innan jag träffade honom så hittade jag slipsen han ska ha på sig när han tar studenten på fredag. En rosa jättefin plus att han fick en jättefin ljusblå också. Sen efter när jag träffade honom så bjöd han på läsk först och sen på mjukglass nere vid maren. Det var verkligen hur mysigt som helst.
Du är så himla söt Jesper och tack så himla mycket.

Sen kom Jespers far och hämtade honom vi stationen och då körde de även hem mig så det var himla snällt.
Men nu ska jag ladda in bilderna från Åland och sen ska jag plugga och skriva en tränings planering tills imorgon när jag ska hålla en friidrotts lektion för några 1:or i breddidrotten.. Så jag har lite att göra idag. Men jag börjar med att ta det lite lungt och laddar in bilderna.

Så snart kommer jag ladda upp bilder, så vi hörs sen.
Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback