Plugg plugg

Hej på er alla. Jag är riktigt dålig på att blogga nu för tiden eftersom jag inte har så mycket tid tyvärr. Jag jobbar och sliter på praktiken och sen när jag kommer hem så pluggar jag varje dag. Måste verkligen ta tag i allt med skolan nu så jag kan ta studenten och vara glad för att jag klara allt. För jag vill inte missa något nu på slutet. Så jag lägger plugget högst på listan så då kan jag inte blogga så mycket. Men nu bloggar jag eftersom jag ska ta 5 min paus nu. Sen blir det att plugga på tills uppgiften är klar sen blir det paus igen och sen blir det att hitta fakta till mitt samhälls uppgift.

Men idag är jag ganska pigg. Var trött i morse men blev lite piggare när jag jobba men nu när jag kom hem och skulle börja plugga så fick jag ont i huvudet. Det är konstigt det där. När man tar fram böckerna så får man nästan direkt huvudvärk.. haha de är verkligen konstigt.

Men nu har jag inte tid mer för nu måste jag plugga. Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback