Sista dagen på praktiken

Hej på er. idag var det min sista dag på praktiken. Kändes kanske  tråkigt. Men det gick bra fick ta hand om min patiener själv och sen när dagen var klar så fick jag mitt betyg. :) Avdelningen hade aldrig haft en så duktig elev och att jag klara av parktiken så himla bra. Min handledare fick goshud och var så himla glad. Och när jag gick så fick jag ett paket av henne och ett kort. och av mig så fick hela avdelningen en prinsesstårta så vi käkade på fika rasten.. 

Högst betyg man kunde få.. Så himla glad jag blev.. 

  
I kortet hade min handledare skrivit.
Lycka till med studenten och arbetslivet. du kommer bli en bra usk:a

och i paketet var det en..

ängel. så himla söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback