Smärta

Hej på er igen.. Nu har vi precis ätit middag och för första gången så var det faktiskt gott.. Bra kämpat
Sitter här och lider av smärta. Det var nämligen så här att det var en bil som inte ville starta så vi skulle få putta igång den. Men då lyckades jag med att förstöra ryggen. Så nu kan jag knappt gå och har ont i varje steg jag tar och jag kan inte heller ligga på ryggen. Så det vart att stå över träningspasset nu på kvällen.. Fuck

Aja sånt är livet. Får hoppas att jag klara av att cykla imorgon när vi ska på utflykt. Men på kvällen så ska vi till mariebad och det ska jag nog klara av..

Men nu ska jag låta några andra att få ha datan.. Så puss på er alla ♥

Svar till jesper : Neeej det gör han inte haha.. Pappa betalar inte de..
Men jag har ju datan här och det funkar ju jättebra och jag har ju uppdaterat några gånger idag ju..
Puss på dig Älskling. Älskar dig mest!! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Jesper

Varför har du datan med dig då över huvud taget??

Krya på dig med ryggen smörj med mammas varm och kall salva om den är med

2009-05-22 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback