Today

Hej på er.. Nu är jag hemma efter en min dag.. Hann inte skriva när jag kom hem från stan innan jag åkte till sjukhuset. Men det vart inga nya skor till student idag heller. Vad är det för fel på alla sko affärer?? Varför har ni inte vita snygga skor? Är det någon som vet vart man kan hitta snygga vita skor?

Aja
Sen åkte jag till sjukhuset och där var det verkligen lungt så jag slutade redan kl 18 så då gick jag bort till ip där de hade träning så jag var med och korde några saker och sen visade lite i slägga och testade på lite själv. Sen nu är jag hemma och sitter här nu vid datan. Ska kolla runt lite från sider efter skor om det finns någonstans. Sen blir det att kolla på tv sen och ta det lungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback