Today

Hej på er hoppas ni alla har haft en bra dag..
Jag har haft en ganska bra dag. Kom ju till Jesper igår och sen sov där och vaknade brevid honom och låg och kollade på han en stund när han sov.

Sen vart att vi gick upp och käkade frukost och sen efter så började jag plugga samhällskunskap men det gick verkligen inte bra. Gillar verkligen inte dom uppgifterna som jag måste göra. De är verkligen inga roliga. Så då började jag med hemsjukvård och sen satte jag och Jespers mamma oss ute i solen och pluggade hemsjukvård så hjälpte hon mig med den.. Så nu har jag bara 2 frågor att bara skriva ner som jag kan svaren på och sen är jag klar.. riktigt skönt så snart kan jag lägga den åt sidan..

Och nu är jag hemma och har varit de bara en stund. Har lyssnat på musik och lite så innan jag bloggade nu. Ska snart ladda in lite bilder tror jag. Ha de bra så länge Puss på er.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback