Today

Godmorgon på er! Hoppas ni hr sovit gott. själv så har jag gjort det.
Sitter här vid datan och har kollat in en massa bloggar nu innan jag började skriva själv.
Idag börjar en ny vecka på pratiken men det skönaste är att jag börjar 13.45 så jag behövde inte gå upp så tidigt. Fast jag ska snabbt äta lite frukost nu och sen klä på mig och sen dra ner till stan och kolla efter skor till min student kläning. Hittade inge i sthlm när jag var där med mamma i lördags och i går när vi var och tävlade i sätra så åkte pappa och jag en sväng till skärholmen och kollade i alla sko affärer men hittade inga. så nu måste det verkligen finnas här i södertälje.
Så det blir att åka ner dit en snabbis och sen hem igen innan jag ska åka till sjukhuset. HA de bra så länge så hörs vi senare..

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Sv: Hej, förlåt jag har inte svarat så snabbt kan man säga, har tagit en kommentar paus ;-) Men nu är jag igång igen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback