Ålands lägret BILDER




Haha räkmackan som jag käkade på båten på väg till Åland.
Haha vart är mackan??


Djur i bur

ska inte ..

.. släppa lösa




Friidrotts arenan


Pizza på hotells pizzeria


Mums


Huset där vi bodde


Marcus kom snabbt in i gruppen

Gänget som var ute och busade

Marcus som har kasta sig själv ner i en buske

och Calle med ..


Busigt


Cykel utflykt som slutade dåligt för dessa


Min cykel som jag hyrde.. haha bästa asså


Hela gänget




Köpte en ny väska för 9.95 €

Fånga solen.. Så härlig dag


Gänget när de tränar


Haha smurf dricka


ÅLAND


Godis jag handlade på Åland..
Ny marabou choklad som jag inte har hittat i sverige än..
Sommar heter den och är ljus choklad med torkade jordgubbar. Hur god som helst


Prinsess ägg..


Marcus i ett skutt


Brorsan som gunngar i barna gunnaga


Avslutningsbild på alla


Detta handlade jag på båten och massa dricka plus att jag handlade en vit lite väska till studenten.

Nagellacket ska jag också ha till studenten och är samma fär som min klänning...




SÅ nu har jag laddat upp några fast har en massa till. Men det går inte att ladda in alla så jag valde ut de bästa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, har du ingen bild på gubben:P

2009-05-25 @ 18:52:56
Postat av: JENNIE

Sv: samma här! =) Vilket datum går ni ut? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback