Idag

Hej på er alla.
Hoppas ni har haft en underbar dag. Själv har jag haft en jättebra dag idag. Att starta dagen med att vakna med jesper vid sin sida är underbart. Sen åka hem bara byta om och lämna saker och sen dra snabbt igen till stockholm med mamma.

Idag var vi på jakt efter en student klänning till mig. Och vi hittade en och den är otroligt fin och söt. Tänker faktiskt hålla min klänning lite hemlig för att chocka alla. Eller så att det blir första gången de ser den på och ser den. Så det ska bli en lite överraskning till stundentdagen tänkt jag..  Men det vart en till klänning från Ginatricot och sen strumpbyxor från hm och brn ring. Sen var vi ute efter skor till min studentklänning men jag hittade inge.


klänning från ginatricot 199kr


strumpbyxor från hm. svarta och hudfärgade och hudsalva från apoteket


och en ring för 10 kr på något ställe som jag inte vet vad de var


Snart kommer bilder från mösspåtagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback