Dagen

Hejsan riktigt dålig på att blogga idag och igår. Men idag har min dag bestått av Städning, handlat och tränat.
Vaknade vid 9 och så gick jag upp och började fixa lite sen så tvättade jag mitt fönster. Sen efter de så var de att städa resten av rummet och damsuga och torka golvet och även bäddade med nya sängkläder. Sen Stack vi alla ut på en sväng till hedlandet och sedan till kalssons i strängnäs så då handlades de lite. Sen var de hem och sedan var de träning. Sen vart de hem och duscha och ätit god mat och kollar nu på tv

bilder kommer snart på de jag handlade.
och även vad som de hände på träningen. 


jag när jag tvättar mitt fönster ..  



så här såg de ut innan städningen. Kommer en efter bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback