Dagen och godnatt

Då var det dags att tacka för idag och krypa ner i sängen. Idag har dagen gått fort som jag berättade förut men när man tänker efter så har jag ändå gjort kanske mycke och de har även hänt saker.

Fixade hela
Rebeckas blogg och det tog sin lilla tid

Sen fixade jag även med min. testade en ny header som jag inte vart så nöjd med så den ska jag jobba vidare på. Men fixade med ny stil på rubriken på inläggen och ny stor bild över texten om mig.

Har plockat upp alla kläder på mitt rum. SOM INTE VAR LITE

Alla kläder har hamnat i garderoben och på klädställningen

möblerat om lite på rummet.

Kollat på nya beck filmen

varit och handlat

och hum var de något mer??

Juste de brann också hos grannarna i trappen brevid. Var inte så livs farlig brann men kunde ha slutat riktigt illa. Man ska som sak inte typ lämna kaffekokare på och lägga reklam på spisen jämte kokaren så de tar eld. Men de luktade ut på gården och brannkåren, polisen, ambulansen och LT (tidningen) var här snabbt.

Men inget av detta märke jag som var hemma hela dagen utan grannen kom och berätta att hon hade upptäckt brannen för hon kände doft och ringe även 112.

Men nu är det godnatt. Sov gott på er alla

Kommentarer
Postat av: jennyj

nummer 187

Postat av: IDA

sv: Hihi, ingen orsak ;D

2010-04-09 @ 09:29:17
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: IDA

sv: Tack desamma!

2010-04-09 @ 10:59:43
URL: http://idawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback