Dagen

Idag var de inte den roligaste dagen i skolan. Hade PP där vi fick sitta själva och jobba och läsa så de var tråkigt. Sen efter de i 2 timmar så var de lunch och sen klassrådet som också kändes onödigt. Snackades bara frånvaro och om svenskan och de var liute tråkigt att lyssna på de eftersom jag har rätt bra närvaro och plus att jag inte går på svenska efter som jag har dedan svenska B. Men men så de kändes lite som en onödig dag. Men så blir det ibland. Men slutade tidigt så kom hem tidigt. SÅ de var skönt.

Hade tid över innan tåget gick idag. behövde inte stressa till tåget som vanligt så jag kunde smita in på pressbyrån ochj köpa en ny festis. Tror den är rätt nu eftersom jag inte har sätt den. Annanas och passionsfrukt. Smakade också verkligen de men drickan var för söt för min smak. Smackade som att den skulle blandas lite med vatten men ändå rätt okej smak. 

Men nu ska jag byta om till träningskläder. För idag blir ute träning i södertälje för första gången i år och det blir slägga idag så de ska bli riktigt kul. INTE MÅNGA DAGAR KVART TILLS ÅRS DEBUTEN!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback