En dag med vännerna


Jag och Åsa


Rebecka och jag

Åsa och jag med stora koppar med god te och socker bulle mums.

Kom precis hem nu från Rebecka. Mötte upp Åsa och Rebecka på stan vid 11 så vart de lunch och sen vart de en runda på stan med och kollade läget. Sen vart de att vi gick och köpte fika sen åkte vi hem till Rebecka och kolla på film och fika men de vart inte så mycke kollande på filmen istället vart de mycke med datan och mycke snack. Men riktigt trevligt var de. Sen kom även Emelie över. Sen vid 3 var jag tvungen att gå och ta bussen för att hinna hem innan träningen. Så nu ska jag byta om sen blir det att åka och träna i Sätra..

Hoppas att ni har haft en bra dag


Kommentarer
Postat av: rebecka

Louise nu har jag skickat över bilderna till dig :) Ses på lördag :D kolla så att du kan då bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback