Fredag 23 April, 2010

Godmorgon!
Vaknade för över en timme sen och har inte än klätt på mig eller ätit frukost. Men ska börja göra mig i ordning nu om en lite stund.

Idag är jag som sakt ledig och de är jag varje fredag nu. Har inga lektioner på fredagar och de är ju riktigt skönt ju. Så idag vid 1 ska jag ta och åka till min älskling och träffa honom. men fram tills dessa har jag inget planerat. Ska då fixa i odning mig och sen ta en promenad i det vackra vädret. Har ju varit snö och regn nu i några dagar så de är riktigt skönt att solen tittar fram igen och enligt tidningen igår så ska solen stanna enda till valborg och de låter ju riktigt härligt så vi får hoppas på de..

Men nu är det dags för frukost. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback