Godmorgon, godnatt

Hejsan. Godmorgon eller godnatt nu. Nu är jag hemma efter en rolig kväll med tjejerna. Var riktigt kul.

Vart ingen bloggande hos mormor och morfar för först vart de fika sen stack pappa, jag och brorsan till Katrineholm och handlade nagelack sen fick jag övningsköra som jag inte gjort på ett år typ och de gick riktigtt bra faktiskt. Sen när vi kom hem igen till mormor och morfar så vart de god middag. Sen efter de åkte jag hem väl hemma bytte jag bara om sen sprang ut där Rebecka, Åsa, Stina och Ellinor väntade i två bilar. Sen åkte vi hem till Åsa och åt god mat och drack gott och sen spelade kort och snackade. Sen vart de utgång och ikväll vart de 550. En trevlig kväll med underbara tjejer. TACK FÖR DEN HÄR GÅNGEN. DE MÅSTE VI GÖRA OM... SNART!!!!

Godnatt på er nu...


en bild där alla tjejer var med på. Mer bilder kommer senare idag.

TACK FÖR IDAG SÖTNOSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback