Hemma från skolan

Är hemma från skolan nu. Kände inte som den viktigaste dagen precis. Fick en jävla massa papper på pp och sen fick göra något test. Sen var de lunch och sen klassråd som kändes onödigt. Samma snack hela tiden.

I morse när jag skulle åka till skolan så vet jag inte vad de var med mig. Glömde allt kändes det som. glömde plånbok, kalender, penna, solglasögon och vattenflaska. Så de var inte så kul. Så när jag var på väg hem och stod och väntade på tåget så var jag så trött och ont i huvudet så jag behövde verkligen något att dricka men de är ju svårt att handla dricka när man inte har någon plånbok med sig. Men då går man till selecta automat för de är nämligen så att man kan betala via sms. men de kostar 3 kr extra. så sen på min mobilräkning så kommer de 23 kr för min ramlösa som jag köpte. De kan de vara värt..
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback