Min underbara dag

Hej. Vet ni vilken underbar och rolig dag jag har haft idag. Riktigt kul har jag haft. Har saknat detta väldigt länge.
Riktigt roligit. Var först på stan och fika och satt där i över en och halv timme typ. Sen travade vi hem till rebecka och fixa lite med datan och satt och snacka. Sen vart de en massa fotton tagna och riktigt fula bilder vart de. Ni kommer få se några av alla. Sen Hoppade vi studsmatta och de var riktigt kul. Kommer en video från de senare. Sen var jag bjuden på middag och de var så himla god mat. Grillat kött med potatisklufter och taziki och matta goda grönsaker. MUMS. Sen körde vi rebecka syrra till en kompis och när vi var ute och åkte så åkte vi hem till mig och hämtade film och sen åkte tillbaka till rebecka och popade popcorn och kollade på tjena kungen som Renecka hade missat. Riktigt rolig film. Sen för en kvart sen kom jag hem igen. RIKTGT ROLIG DAG! TACK SKA DU HA REBECKA!

Här kommer bilder.


rebecka på fiket











Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag hade verkligen jättetrevligt :D måste snart göras om! Tack för den mysiga dagen :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback