Städ projektet

Hejsan nu sitter jag här vi datan och lyssnar på musik. Vet inte vad dagen har tagit vägen och även veckan. Det är ju Torsdag redan och snart helg och snart måndag och skola igen. Ska inte klaga nu att lovet är snart över för de är långt från över sen är de ju så att man inte vill att skolan ska börja igen utan tvärtom. Jag trivs i skolan och veta vad jag ska göra om dagarna. Komma till Bosön och andas idrott. Det är så det är där haha. Kanske lite överdrivet men typ iallafall.

 Men min dag då jag hade ju ett projekt att städa mitt rum men de har sakta gått frammåt. Jag har typ städat 5 min och sen gått i väg en kvart. Inte så bra men det börjar se ut som ett rum har vickt ihop 4 högar med kläder som bara låg på golvet överallt man kunde inte gå på golvet utan att gå på kläder så de var de som gjorde de stökigt. och de är väl de som är de vanligaste man städar upp i en tjejs rum kanske eller så är det iallafall hos mig. Har även plockat upp en massa tidningar som också är väl en sak som kan ligga överallt i en tjejs rum. nu har det fått en bra plats och jag har skruvat ihop ett bort som jag inte hade någon användning för förut men nu har de fått kommit tillbaka. Men nu ska jag nog in och blocka i alla kläder nu som jag har plockat upp så fint i högar och nu ska de få komma in i garderoben och hängas upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback