varit ute och farit

Hejsan. Sitter här vid datan nu och vilar lite. Håller på och gör en stor städning inne på mitt rum just nu. kommer nog inte bli klar idag utan försätter imorgon men. För är de fint väder ska jag göra rent mitt fönster som är så himla skitit. Så de är en riktig vår städning. Men just nu har jag jätte ont i huvudet har drukit på tok för lite vatten vara en ramlösa har jag drukit så jag måste vila och försöka få i mig lite vatten sen blir det att sätta igång igen och rensa lite bland min papper och skit.

Idag så kom jag hem vid ca 10 och la mig på soffan och kollade på tv sen vid 12 så drog vi alla till ikea för att kolla lite. Så då var de en korg som är formad till en krona. riktigt fin. Sen var vi även på rusta, blomsteraffär, öob och jula. Så de vart många affärer. 


 
kronkorgen jag köpte. Ikea 159kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback