1 December



Nu är det december igen. Tyckte de var nyss de men åren går fort nu känner jag.

Kom precis hem från skolan. Idag hade jag träningslära prov. Hade prov på överkroppens musklernas ursprung, fäste och funktion. Det gick bättre än vad jag trodde. Hoppas bara att de gick så bra som jag kände. Sen var de en väntan och lite lunch på de sen hade vi lucia övning i en halv timme sen slutade jag. Riktigt kul att skolan fixar med luciatåg tycker jag. Så de är kul att få sjunga lite plus att man får julstämning..


Ska nu ta något gott och sen ska jag ner till stan. Kanske blir en stund med syrran innan jag ska träffa Rebecka och ta en fika och sen gå på VIP kväll på VILA. Ska bli riktigt kul.. Får hoppas att jag hittar något fint idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback