6 December




Idag tog de mig tre timmar att ta mig till skolan. Tog en jävla tid. Fasnade på penden så vi vart 1 timme sen. Sen vart de lite strul i tunnelbanan och när vi väl var i ropsten en timme försent än vanligt så kom bussen som den skulle men självklart gick den sönder så vi fick ta en annan buss och ta en promenad in till bosön.. Riktigt mysigt eb måndag morgon. Men jag skrattade bara åt hela grejen kanske detta hände för att jag sa till brorsan att dagen började bra när bussen nästan var förtidigt istället för vara lite sen som den brukar vara. Haha

Men i skolan väl så vart de ingen träning eftersom jag kom så sen. Så det vart att vänta till 14.10 tills engelskan började. Sen när jag slutade så åkte jag hem till södertälje och gick på stan och köpte födelsedags present till Jesper.

Men nu ska jag fixa matlåda och sen krypa ner i sängen. Godnatt hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Lundkvist

Vad bra att du är så bra på positivt tänkande!

Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback