GOD JUL

Gott nytt Jul på er alla haha..  Nä men God jul på er. Hoppas ni haft en bra dag. Jag har haft en halv bra dag. Haft väldigt trevligt men Jag har varit sjuk idag. Vaknade 5 imorse med feber och kunde inte somna om. Sen har jag hostat och nyst hela dagen. Men just nu mår jag ganska bra. Liste hostig och snorig.

Idag så vart de en god jul lunch med en massa god mat. Godast var morfars skinka. Sen vart de kalle anka och efter de vart de julklapps utdelning bilder på alla julklappar kommer senare så ni får se allt. Sen efter de vart de Kaffe och massa gott och nu sitter jag och tar det lugnt framför morfars dator och fixar lite med min julklapp jag fick och dricker jul cider. Sen om en stund blir det svensson svensson som är bästa programet som sänds på julafton. Haha "vart är min lilla vän" "Jag sitter ju här" 

SÅ GOD JUL PÅ ER ALLA 
och God jul min ängel  


Och här kommer årets jullåt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback