igår, idag, imorgon

Idag sov jag extra länge vaknade lite efter klockan 12 och de var riktigt skönt. Igår kväll så träffade jag Rebecka och några till och de var riktigt kul. Vi spelade monopol och de var inte så kul eftersom Rebecka vann överlägset haha.

Sen idag när jag vaknade så frågade Rebecka om vi skulle ta en promenad. Så då gick vi hem till henne och kolla på datan och drog vi ner till stan och kolla lite och sen tog oss en fika. Riktigt mysigt.

Nu ska nu gå och lägga mig. Ska upp riktigt tidigt eftersom jag ska åka hemifårn 05.30 ca. Ska vara i skolan till klockan 7 eftersom vi har lucia imorgon. :) och gissa vem som är Bosöns lucia ... Ja, rätt .. Det är jag som är det.. hihi så jag hoppas de går bra. Jag hoppas att jag hinner få lite bilder på de imorgon..

HA DE BÄST NU



Rebecka mästaren på monopol..

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Lundkvist

Vad kul att du ska vara Lucia:) Grattis!

Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback