Lite julshopping och lite till mih

Idag efter skolan så åkte jag in till stan för att kolla en sväng efter julklappar. Vart ett julklapps köp idag till min bror. Så första är avklarad.
Men självklart kom jag hem med en egen påse med.. Förra veckan hittade jag en t-shirt på H&m som jag tyckte var snygg men köpte den inte. Men idag när jag skulle köpa den så rea de ut den för 50 kr.. vilken tur. brukar ju alltid bli att man köper och en dag snare rear de ut de. Plus att de var 10% på H&M så det var lite billigare till idag med.  Men den vart de lite andra prylar med som ni ser.





Lösnaglar, Hårband men ska ha de som halsband. bild på de kommer senare.
sen en svanns som jag ska hänga på väskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback