Mormor jag älskar dig

Mormor Karin. Inte vilken mormor som helst. Utan världens bästa och finaste mormor tog farväl och lämnade oss för en månad sen idag. Hon var verkligen inte vilken person som hels. Utan den som alltid brydde sig om andra. En som verkligen ställde ut och en som man verkligen kunde prata med. Mormor var verkligen en person jag älskade av hela mitt hjärta och hon var som en bästa vän för mig. Hon var verkligen världens snällaste och finaste. Hon har verkligen betytt en massa för mig.



Mormor och jag var som bästa vänner när jag var hos henne och morfar. Jag sov alltid bredvid henne och då innan vi skulle sova pratade vi om allt möjligt. Det vart mycke snack och skratt. Vi hade de verkligen roligt. Sen när de var dags att sova så vart de god natt kram och puss, sedan somnade vi hand i hand. Sen på morgonen vaknade man av att hon pillade under näsan på mig eller pilla under fötterna så jag vaknade direkt och då log hon bara åt mig och sa god morgon och frågade vad jag ville ha till frukost.




Mormor jag vill att du ska veta att du betydde och betyder så himla mycket. Jag hoppas verkligen att du har det bäst nu. Du är den finaste ängeln..


Mormor och jag när jag fyllde 7 år och när jag tog studenten 2009


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag beklagar sorgen! Vet hur nära du stod din mormor. Kram din barndomsvän Mikaela Blomberg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback