Nu är det bokat

Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Har så förbanat tråkigt. Sitter här själv. Har städat lite men orkade inte så mycket. Hamnade i soffan och somnade till en film. Vaknade av att min moster skrev till mig på facebook men glad vart jag. För hon och min mamma hade nämligen bokat så den 18-20 juli åker familjerna till ullared och umgås och shoppar... JIPPI!! Längtar redan.. Har alrig varit på ullared och vill så gärna dit. Så nu är det bokat och klart.

Just nu sitter jag helt slut i huvudet. Fattar inte varför. Kanske för den här förbannade förkylningen som börjar släppa tyckte jag men just nu eller hela dagen har jag varit seg och gör ont i huvudet och i ansiktet.. Riktigt pigg tjej idag alltså.. Uttråkad för man också bara sitter och inte gör något och plus att jag är hemma själv så de gör inte saken mycke roligare. Men men ska kolla lite bloggar och sidor å se om de finns något roligt att läsa och kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback