SJ INFO TACK

Det vart kaos igår. Skulle åka tåg till morfar igår men det vart bil istället. När vi hade väntat och tåget var en timme och vi hade fortfarande inte fått någon information så kom det plötslig upp på tavlan att tåget var försenat och skulle komma om 20 min. Då vart jag riktigt glad men 10 min senare så ropade de ut attt tåget var inställt och dom hänvisade till ett annat tåg som skulle gå 1 timme och 15 min senare. Men då pallade inte pappa och jag vänta. Så vi tog bilen ner så kom morfar och mötte upp på vägen. Så när andra tåget skulle gått så rullade jag upp på morfars gård. Sen precis då ringde mamma och skrattade och sa att tåget som dom hänvisade till var också inställt. Så de var riktigt tur att jag tog bilen istället.

EN SAK. Det är ju sån snack om SJ att de inte kan köra när det är kallt, vinter och allt som orakar av detta. Men jag fattade när jag beställde att det skulle vara försenat och kanske inställt men jag hoppades inte på de. Har inget direkt problem med att tågen är försenat. Jag är så van att vänta men de som stör mig så grymt mycke. det är de här med informationen. Så länge man medelar de resande att tåget är försenat eller inställt. Dom ropade ut för alla tåg förutom mitt där var dom knäpptysta om. Men det var det väl för att tåget blev inställt. MEN ÄNDÅ! SJ, Bättre information TACK...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att SJ betalar tillbaka pengar för biljetten! Resegarantin kanske fryser inne också...

2010-12-23 @ 21:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback