nya SKOOOOOOR

Inna matchen var jag snabbt till skopunkten för att kolla på nya kängor. Mina som jag hade var trasiga så nu kan jag kasta dom och min mc kängor som jag köpte nu i höstas läcker in lite så jag blir svart jamt om fötterna. Inte snyggt. Så det vart nya kängor och jag hitta perfekta så som jag ville ha.. ÄNTLIGEN..
Sen vart de ett par till självklart. Kunde inte gå förbi de snygga plus att de rea ut de för 99kr och köper man 2 par skor får man billigast för halva priset. Så 49 kr fick jag betala för andra paret.. SOM HITTAT..



Mina nya älskade kängor.. dom sitter redan på fötterna. Så jag går inne och trampar med dom.
Skopunkten - 349kr




Skopunkten - 99kr men fick halva priset på de eftersom jag köpte två par

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback