ALLA HJÄRTANS DAG OCH 2 ÅRS DAG

Idag är det alla hjärtans dag.  Detta betyder också att jag och Jesper har varit nu tillsammans i 2 år.
Åkte hem till honom igår därför vart de inte så mycket bloggande. Sen kom jag hem på förmiddag och då var jag hemma en stund och sen käkade jag lunch och sen gick ut och åkte pulka. Riktigt kul var de. Kommer bilder på de senare. Sen efter de vart de träning i sätra och de blir ett eget inlägg de med.


Men åter till alla härtans dag.

Imorse så fick Jesper då alla min små paket. Som jag tror att han blev nöjd med. En av presenterna var en lite dataväska. sen när de var dags för frukost så hade jag inte fått något än och jag började undra lite om jag skulle få något. Men när jag satte mig vid bordet så hade han dukat fram skål och i skålen hade han laggt ner ett choklad hjärta och sen stod det ett jättetunt packet framför och vet ni var de var. h&m presentkort. Kan inte bli bättre tycker jag. kan man gå och shoppa lite fina saker. TACK SÅ HIMLA MYCKET ÄLSKLING!




Fick självklart de rosa kortet som var speciellt nu till alla hjärtans dag.



ÄLSKAR DIG MEST JESPER! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback