Dagen och shoppingen

Hejsan. Hemma nu. Vart en lång dag idag eftersom jag hade träning för lindingö idag.
Först hade jag träning i morse. Tog verkligen lugnt idag. Sen vart de lunch och sen efter hade jag IT och vi hade redovisning om va en dator innehåller. Sen efter de satt vi och väntade på bussen i 40 min sen var jag en stund i lidingö centrum för att fördriva tiden lite och käkade lite. Sen efter ett tag så åkte jag tillbaka till bosön och tränade ungdomarna och sen vid 19 började min resa hem och sen kom jag hem för en timme sen. Har ätit och kollat på tv. Ska nu göra mig i ordning för natten men första ska ni få se bilder på de jag handlade idag.


tröja, hm 49.50


strumbyxor, hm
prickiga och randiga 49.50

Sen vart de även ett punder men den vart de ingen bild på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback