Dagen

Ligger i sängen och tar de lugnt. Men ska springa i väg till toan och borsta tänderna sen ska jag fortsätta kolla på paradise hotel. Kom hem rätt sen eftersom jag slutade träninge klockan 16.00 så åkte hem direkt så jag kom hem kvart i 6. Sen vart de att handla direkt sen när jag kom hem vart de att jag duschade och jätteskumt. Började blöda näsblod när jag stod i duschen. Så jag hade blod i hela ansiktet och sen hade jag på magen med. Men ändå tur att de var när jag stod i duschen så jag spolade bara av mig. Sen vart de friidrott på tv. Kolla på när  Christian Olsson hoppade tresteg. Är så glad att han var tillbaka och tävlar. Sen vart de Mästarnas mästare och sen åt middag samtidigt. Sen tog jag fram min dator och började kolla runt och nu ligger jag här i sängen och ska kolla klart på paradise hotel sen ska jag sova direkt. För i morgon blir det upp tidigt. ska åka redan halv 7 hemmifrån.

Men vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback