Kunna va burken innehåller

Ligger i sängen och kollar på made in sweden. Har precis fixat med en massa pyssel klippt och klistrat lite. Rikitgt fint vart de med.

Idag var de skola som vanligt. börja med ett träningspass. kastade slägga och de gick riktigt bra. Sen fick jag öven visa lite för en kille som är golfare hur man kastar. Sen var de lunch och sen IT. Vi var i grupp och vi skulle arbeta i grupp och sen redovisa nästa vecka. Min grupps uppgift var att veta va en dator innehåller. Så vi ska kunna peka och berätta med föränklade ord va varje del sitter och vad he egentligen är för något. och detta var ju inte direkt Louise grej. Jag har verkligen inte svår att jobba med en dator i programen och jag hade MVG i datakunskap på gymnasiumet. Men nu ska jag kunna veta allt som sitter i burken. Njaa jag få kolla igenom de där och läsa om de lite extra.

Men nu ska jag kolla klart på tv och sen blir det snabb dusch och sen god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback