Min dag

hej. Vart sent bloggande idag. Vaknade sen idag. klockan 11 riktigt skönt att sova ute lite. Sen vart de lite tv tittade. Kollade på os repriser. Sen vart de att jag städa mitt rum och sen tog jag en promenad. Var riktigt fint väder idag. Soligt men riktigt kallt. Så jag gick ner och höll Jesper lite sälskap. Sen kom pappa och hämtade mig sen åkte vi till sätra och tränade. Vart ett lugnt pass eftersom jag har lite ont i knät. Eller knät känns inte riktigt som de ska. kan liksom inte sätta ner knät i baken utan att de gör ont. Men de vart lite snabbhet och sen avslutade med lite styrka för magen. Så de var min dag. Sen kom jag hem kolla lite os och sen nu wallander. Så direkt när filmen är slut så ska jag gåoch lägga mig. Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback