Pendeltåg och tunnelbana

Hejsan. Vilken jävla dag de vart idag. usch jag och tunnelbanan och pendeltåget funkade inte ihop idag. imorse var de stora förseningar. Tåget gick sönder så fick byta så var de så fullproppat så man knappt fick platts sen vart vi riktigt sena. sen råkade nån dra i handbromsen så fick stå lite extra. Sen gick bara tåget till östermalmstorg så då fick man hoppa av och sen kliva på senare ett tåg som var ännu mer fullproppat så man knappt fick plats. Men tid till  skolan kom jag fast detta. Grymt jobbat säger jag bara.

MEN HEM DÅ? joo då hade jävla otur. tunnelbanan var 1 min sen. Så jag hade bara 3 min på mig till penden så jag sprang som en idiot och kom till rulltrappan och vad står där två i vägen som inte hade brottom och tog upp all plats så jag missade precis tåget. SÅ jag fick ta de tåget som skulle gå en kvart efter. EN KVART EFTER.. MEN de tåget var EN KVART FÖRSENAT SÅÅÅ jag fick vänta i en halv timme på tåget. Blä och usch på de där asså. Men jag klev av i östertälje så kom pappa och hämtade mig där. Sen åkte vi och handlade och handlade present till  Jesper.

Men nu är det dags ör mig och sova. imorgon blir det en kort dag i skolan nog tror jag. Sen efter ska jag kolla runt på stan efter lite andra små saker till jesper. Men sov så gott nu alla, Pusshej.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja precis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback