Söndagen den 7 Februari, 2010

Hejsan. Idag har de varit en så länge en lugn söndag. Vaknade vid 9 låg och kolla på tv och sen klädde på mig sen vid 11 tiden och sen tog mamma och jag en promenad ner till stan för att betala Jesper plus att jag fick ett skydd till min mobil som min bror ska fixa med lite senare. Sen efter en runda på stan så gick vi hem. Jag städa upp alla kläder på mitt golv sen hjälpte mamma med sin mail att lägga in en massa nya kontakter så fick en 100 för en halv timmes jobb de var snällt. Sen efter jag var klar med de så sms jag Sandra så jag mötte upp henne utan för ica så köpte vi semelbullar och grädde. Sen gick vi hem till mig och gjorde oss en semla och snackade en massa och sen för några minter sen gick hon. Så nu om några min blir det mat sen ska jag be min bror om hjälp att fixa in videon från igår från tävlingen som jag lovade att lägga in.

Men vi höres senare. Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte trevligt =) var hur länge som helst sen ju =( måste vi göra oftare <3

2010-02-09 @ 14:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback