Stopp i trafiken idag.

Hejsan.
Kom inte så himla långt idag. SL har problem med all snö som kom i helgen plus kylan idag. När jag gick till bussen i morse så var det -23 grader. riktigt kallt. men jag försökt ta mig till skolan men det gick inte så bra. jag fick vända och åka hem igen efter 2.5 timmes försök. Man kan inte stå och frysa hela dagen så då sa mamma som ringde mig och sa att jag skulle ge upp. Så då vart de en resa hem.

Väl hemma så har jag städat lite inne på mitt rum. dammat lite och bytt lakan och fixat lite. ska damsuga lite nu och gå ner till källaren och ämta upp min matta som hamnade där när vi flyttade. Så den tänkte jag passa på och hämta upp när min bror kommer så han kan hjälpa mig för den är riktigt tung.

Men men vi höres senare. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback