En riktigt bra dag.

Hejsan nu har man äntligen fått datan men ska inte sitta här länge för jag ska in på mitt rum och lägga mig i sängen och kolla på film. Idag har jag inte fått så mycket gjort. Började städa inne i vardagsrumet men sen ringde Jesper och frågade om han kunde komma över. Sen chocka han mig rikitgt mycke. Kom med 10 rosa rosor och en ben & jerry's glass som en krya på dig blomma och glass. Hur söt som helst. Vart riktigt glad plus att glassen njöt jag riktigt mycke av. Nu när jag varit lite deppig sen i onsdags när jag stuckade foten igen. Så tävlingarna är helt inställda nu för min del. Så då vart man grymt glad när han kommer med rosor och glass som han aldrig har gjort förut.
Så han var här i några timmar typ så då vart de inte mycke gjort. Vi satt i vardags rumethan och jag och brorsan och snackade mest så städningen la mig ner helt och hållet. Sen när jesper åkte vi var de dags för de andra och byta om för träning så jag kunde inte låta bli och åka med och hjälpa till på träningen. Plus att jag fick hjälp av sjukgymnasten i klubben. Han visade hur jag ska tejpa min fot nu. Så nu är det bara fixa tajp och sen börja tejpa.
Men en sak gjore mig lite depp de var när carolina klüft pratade efter tävlingen idag och sa att hon tejpar foten varje gång nu efter sin stuckning 2005. Tänk er 5 år och inte kunna tävla utan att tejpa foten. Jag hoppas verkligen inte min fot blev så skadad nu som hennes. men de är typ i närheten.

Men väl hem efter träningen så vart de hemmagjorda hamburgare och friidrott på tv och till de vitamin well. Hur bra kan de inte bli. En riktigt bra dag har jag haft idag. plus att jag fick hem min klänning jag beställde och den var riktigt fin tycker jag. En bild på får ni senare.


fina rosorna jag fick av min älskling. 


och min favorit dricka. 


Klänningen som jag fick hem idag. Den kommer från
ellos



LOVE YOU JESPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback