Godmorgon

Hejsan idag är jag som vanligt ledig och de är skönt att alltid vara ledig på fredagarna. Sov idag till 10 sen gick jag upp och satte mig på balkongen och åt frukost. riktigt varmt och härligt var de. Sen har jag fixat lite på datan inför nästa vecka men just nu är de lite hemligt de jag fixade.

Har ont i foten fortfarande men är betydligt mycke bättre än i går så de är riktigt skönt. Svullnade har gått ner lite och de gör inte lika ont. Riktigt skönt.

Idag så ska jag försöka ägna mig åt att städa men de är inte kul när de är sånt härt fint väder ute. Men de måste verkligen städas och bästa var att Björn-Erik kom hem nu så vi ska hjälpas åt att städa lite på de allmäna utrumerna.. Sen blir det även att jag ska städa mitt rum.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback