klassensdag

Idag så åkte jag till skolan så jag var där till 12 hade ingen lektion innan. Så då halv 1 så vart de engelska och vi kollade på en kostig film som bara var vål i och jag fattade inte så himla mycket. De var blandat engelska och kinesiska typ. Sen vid 14 så slutade lektionen och då satte vi oss och väntade och sen vid halv 3 så mötte vi upp ett gäng från klassen och hade klassens timme. Vi körde kubb och boul och frågesport och åt lite pickning och satt och snackade en massa så de var trevligt. Sen vid halv 5 så slutade vi och då drog vi till bussen och sen tog jag en runda inne i stan för att fixa lite saker inför onsdag då brorsan tar studenten.

några bilder från klassträffen på bosön. 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback