nu blir det att fixa de sista

Hejsan. Vaknade för en timme sen tog lite sovmorgon idag eftersom jag tror att jag kommer att behöva lite sömn nu innan resan. Är så att vi skulle lyfta från arland 07.05 men är framsjutet lite eller inte så lite 04.30 lufter planet så det blir att gå upp när man annars somnar typ och sen åka till arland. Ska senare idag åka hem till Jesper och vara där och sen kör hans föräldrar oss till arland så då är de skönare att jag är där än att jag ska vara hemma och dom hämtar upp mig. Så de blir att säga hejdå till familjen idag som ska köra mig till Jesper plus att vi ska hälsa på syrran på hennes läger.

Men nu ska jag ta något att äta sen blir det att fixa de sista nu. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback