Ont i foten.

Hejsan på er alla glad. Solen skiner och de är grymt skönt ute men jag sitter inne i datasalen i skolan och är lite deppig. Vrickade ju samma fot igen som jag gjorde för några veckor sen. Så nu har jag skit ont och jag har haft svårt att sova i natt plus att de gjorde riktigt ont i foten när jag gick på den i morse. Nu känns de något bättre men de gör ont. Så deppig är jag verkligen för jag vill inte ha ont och problem med foten. Känns inte så tajmat att ha de nu. Får hoppas att smärtan går över snabbt i alla fall nu. Så nu har foten fått lindan på sig igen. INTE KUL

Så det vart ett kort pass i skolan nu och bara mage typ men kände mig inte så motiverad och kände mig rikitgt trött så de vart kort pass.

Men nu blir det lunch för jag är hungrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback