Studenten ..

Hejsan. Inte mycke skrivet nu på ett tag men de har ju varit mycke just nu och nu känns de konstigt efter när allt är över. Men riktigt skönt. Igår tog ju brorsan studenten och sen på kvällen åkte jag hem till Jesper och sen sov hur långe som helst i morse. Eller rättare sak låg kvar i sängen för jag orkade inte gå upp så vid typ halv 12 klev jag upp och de var skönt för både kroppen och huvudet och så var helt slut. Men skönt att jag har sommarlov imorgon. Så då blir det att åka till bosön för att vara på skolaavslutning. Så de ska bli kul.

Men nu kommer några bilder från studenten igår.





brors klass sprang upp på den lilla scenen.










DET VÄRSTA MED ATT VARA PÅ STUDENTEN VAR ATT MAN MINDES TILLBAKA TILL SIN EGNA OCH VILLE BARA GÖRA OM DE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback