APRIL APRIL

Godagens alla
Ligger hemma oss jesper och myser just nu. Är rätt trött så det blir ingen direkt lång blogginlägg idag..
Första april idag tiden går fort och plus att man får skoja lite. Idag på IT i skolan så försökte lura oss alla men den gick jag inte på haha..

Sen nu senare lurade jag även min klasskompis och han gick på de så de var kul. Har aldrig klarat av att lura någon förut.

Har precis betalat in in till elevkåren för att detv är Bosögalan nästa vecka.
De ska bli kul. Var med förra året och de var kul då så jag tror de bli bra nu med.

Men nu får ni ha en bra fredags kväll.. Vi hörs..


APRIL, APRIL din dumma sill. Jag kan lura dig vart jag vill..
SE UPP SÅ INGEN LURAR DIG.. ELLER HAR NÅGON DE REDAN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback