DAGEN

en trött Louise sitter här nu vid datan. Dagen började med en lite extra runda i sthlm. Tunnelbanan gick inte som den skulle så vi skulle få ta ersättnings buss men de kom ju självklart ingen så vi tog annan buss och fick byta lite och åka runt. Men vi kom fram bara 10 min sen till träningen. BRA ÄNDÅ..

På träningen då tränade jag teknik gick rätt bra sen efter de vart de bastu. Sen hade jag Engelska och naturkunskaps lektion.  På naturen fick jag veta att jag hade klarat provet vi skrev förra veckan och jag vart superglad eftersom jag trodde jag hade skriv fel på en massa och plus att jag mådde super dåligt när jag skrev de så det kändes dålig eftersom jag tyckte jag svarade så kort och att jag inte svarade så bra på frågan. Men bra gick de ju. Så jag vart glad. Mindre glad är jag över de vi läser nu i naturen. Äcklig kemi som jag hatar mest av allt. Det är fan inte min grej. Men de är bara plugga.

Slutade vid 4 så jag var hemma vid kvart i 6 så då när jag kom hem så bytte jag om direkt och stack ut och sprang 6,1 km. Riktigt skönt var de att springa av sig lite plus att de var så härligt väder.

Men nu ska jag ladda upp dagens outfit sen efter de är det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback