Kan verkligen inte sova. Jag som är så himla trött. Hade vilja ha min älskling brevid mig nu. ligga och ha hans arm runt mig och ligga mot hans axel. han gillar inte de så himla mycket men jag brukar alltid få göra det ändå eftersom jag tycker de är så mysigt. Men bästa av allt är att jag somnar nästan alltid direkt när jag ligger så. Så därför jag önskar han arm just nu. bara få lägga sig ner och ha den om sig och somna direkt.

ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! ♥


Väldigt gammal bild på oss när vi ligger och sover på bryggan i sommar solen..
LÄNGTAR EFTER SOMMAREN OCH HÄRLIGA DAGAR!


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!

Postat av: marie

Tack detsamma :)



Ser mysigt ut!!

2011-04-23 @ 02:32:32
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback