Gårdagen

Igår vart de inge bloggande. Var knappt hemma kan man säga och hade inte tid att skriva någon rad från mobilen heller.

Igår så kollade jag lite på bröllopet. Jag satt och kolla när alla gäster kom sen hann jag inte se mer för Jesper ringde och ville lunch med mig så jag klädde på mig snabbt och åkte ner till stan och bjöd honom på en riktigt god lunch. Vi käkade grekiskt och de var super. Sedan efter en lång lunch så åkte jag hem. Fixade lite innan jag skulle möta upp Jesper igen och åka med honom till sthlm och rättar sakt till söderstadion och kolla på när Hammarby rulla boll och bra gick de.. de vann över brage med 1-0 ;) Det var min första match jag såg med hammarby och man kunde tro att jag var en trogen bajare fast jag var typ ny bliven haha. satt med jespers hammarby keps och sen när vi kom hem så lånade jag honom nya tröja också. Han har nog smittat av sig lite bajare på mig.. Det var verkligen inte sista gången jag gick på fotboll. Tycker de var riktigt kul. :)


lunchen



söderstadion



Börjar bli lite bajare kan man tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback