HELG NU IGEN!!!;)

Nu har jag helg. Kort vecka detta. Skola igår och sen kort dag idag fast hade inte mycke idag eller. Hade prestationspyskologi fast läraren var inte där så vi fick en uppgift att läsa igenom. Sen hade vi klassråd med bara 5 personer var där så vi snacka en massa annat sen slutade vi till 12.

men skulle ta bussen från skola som går 12.09 men bussen ville inte starta när vu satt på den så vi fick kliva av och och ta en promenad och ta en annan buss. Sen när jag väl kom till t-centralen och skulle ta tåget så vart tåget inställt och tåget efter var försenat så jag stod och vänta i en halvtimme så jag åkte väl från sthlm och då skulle jag ha varit hemma redan om inte bussen och allt annat hade strulat. Men vad gör de när man nu har helg och inte har speciellt brottom. Man ska ju inte klaga liksom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback