HELGEN

Har inte vart så mycket bloggande under helgen och det är ju eftersom jag varit oss Jesper hela helgen typ. Var hos han i fredags och sen igår så var jag hemma inågra timmar medans han jobbade sen följde jag med honom  hem igen efter jobbet.. Sen när vi kom hem till han igen så vart det middag och sen åkte vi upp till kungens kurva så vi var på ikea och kolla lite och sen fixade även med. Sen efter de vart de bio på heron. Vi såg hur många lingon finns de i världen. Den var bra men kanske inte mer än så. Rolig var de men inte bästa filmen jag har sätt.. Men värt att se den eftersom de är så roligas och duktiga.


Idag så när jag kom hem från Jesper så började jag städa mitt grymt stökiga rum men nu ser de bättre ut men kanske inte bäst. I kväll så bli de tv tittande ska ta en dusch och sen blir det att förberda sig för måndag. Packa väska och plocka fram kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback