HEMMA EFTER EN "LÅNG" SKOLDAG

Jaha hemma dåra var ingen vidare kul skoldag idag.. Bara fick en uppgift att göra och sen hade klassråd. Skoldagen var över efter 54 min.. Så man satt och åkte från Södertälje till Lidingö och sen hem igen ..
men så är de ibland.

Men gick och kolla lite på kläder efter i stan. Är ute efter något att ha på mig på Bosögalan som är på fredag. Kolla mest för insperation och så. Ska kolla igenom garderoben nu och se om jag finner något.

Men det vart ett bas linne från bikbok som ni får en bild på senare. Gillar enkla linne med färg och denna färg jag köpte kommer var super nu under våren och sommaren. Kunde inte gå bara förbi den.
och sen vart de ett vanligt genomskilning nagellack sparar ut min naglar just nu så jag målar inte med färg eftersom jag då byter färg hela tiden och det sliter på naglarna så nu köpte jag så det kommer se naturligt ut fast att de kommer hålla bättre och inte är så mjuka.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback